
Strona firmowa one-page (wizytówka)
Strona, która nie zawiera żadnych podstron (zakładek); wszystkie elementy są zaprezentowane w kolejnych segmentach głównej strony. Linki w nawigacji kierują użytkownika nie do innej strony, lecz widok strony podstawowej zostaje „przewinięty” do właściwego miejsca. Jest to zatem strona integrująca podstrony w formie segmentów (sekcji) prezentujących poszczególne tematy: Oferta, O firmie, Kontakt, Portfolio, Referencje itp.
Dla kogo?
Dla osób prywatnych i małych firm, które nie planują dodawania i aktualizacji treści, a chcą mieć internetową wizytówkę z najważniejszymi informacjami. Tego typu strony są odpowiednie do treści o małej objętości. W związku z tym wymagają krótkiego i zwięzłego zaprezentowania oferty.

Strona z systemem zarządzania treścią
Typowa strona z wieloma podstronami, które właściciel lub upoważniona osoba może samodzielnie edytować (dodawać strony i wpisy) poprzez Content Management System (CMS). W osobnych zakładkach są prezentowane bardzo rozbudowane treści (blog, sklep, oferta, realizacje itp.) - praktycznie nie ma ograniczeń co do liczby tekstów czy multimediów. Ponadto każda strona może zawierać inne słowa kluczowe, co ułatwia pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Dla kogo?
Dla osób prowadzących bloga lub poradnik online, dla firm, które chcą przedstawić rozbudowane treści. Strony z systemem zarządzania treścią (CMS) są idealne dla klientów pragnących samodzielnie modyfikować określone elementy strony i aktualizować treści.