Tworzenie treści na stronę
Projektowanie skutecznej strony nie może zaczynać się od projektu graficznego. Aby Twoja strona firmowa spełniała określone dla niej cele, koncepcja witryny musi być przemyślana i zacząć się od analizy strategii marki, grupy odbiorców – Twoich potencjalnych klientów, konkurencji oraz otoczenia biznesowego, o czym więcej przeczytasz tutaj. Tworzenie treści na stronę to zatem podstawowe zadanie, aby witryna odpowiedziała na potrzeby potencjalnych klientów.
Wnioski wyciągnięte na etapie analitycznym posłużą mi m.in. do napisania wartościowych tekstów, skutecznych nagłówków czy zoptymalizowanych wezwań do działania (CTA).
Koniecznie przeczytaj, jakie treści powinny się znaleźć na stronie.
Jak opracowuję treści na stronę

Tworzenie treści na stronę wymaga uwzględnienia kilku kluczowych zasad:
- Zrozumienie grupy docelowej.
- Stworzenie struktury strony zachęcającej do dalszej eksploracji.
- Zachowanie czytelności przekazu i zastosowanie języka zrozumiałego przez grupę docelową.
- Uwzględnienie słów kluczowych niezbędnych do lepszego pozycjonowania strony (SEO).
- Podkreślenie wartości dodanej poprzez tworzenie treści wartościowych i merytorycznych.